Alla inlägg under juni 2015

Av Erika Svensson - 29 juni 2015 14:33

Ja det var ett tag sedan nu men gud vad skönt det är att få greja. Har ju planer på att köra i slutet av augusti så då börjar vi lite smått. Bara riktat bak till, motionerat bromsarna på ena sidan och riktat förardörren samt kapat ur en del plåt som ska ersättas med ny. Här gör vi inget halvdant.

Av Erika Svensson - 27 juni 2015 06:35

Ja då kör vi en ny dag med nya möjligheter. Idag kör vi delad tur på jobbet idag. Sjukt nog är jag väldigt glad att det är två korta pass i dag istället för ett långt för då hinner jag vila en stund mitt på dagen för inatt blev det inte mycket sömn. Var klarvaken bara.

Tiden går så sjukt fort. Har redan gått en vecka av sommarens 8 med jobb. Vet att jag kände lite innan det drog igång att det kommer bli en lång sommar men går det som nu lär den vara över på nolltid. Då lär jag önska att den inte gått så fort. Haha ja aldrig är man nöjd.

Av Erika Svensson - 24 juni 2015 22:57

Jag är så sjukt trött. Trött i både kropp och själ. Känner mig som världens sämsta mamma som aldrig är hemma längre men nu är det jobb jobb och mera jobb som gäller. Älskar mina jobb det är inte det. Bättre jobb får man leta länge efter men jag är bara helt Slut. Har varit så extremt mycket från alla håll på samma gång nu ett tag. Har nedräkning tills skolan börjar för gud vad jag saknar det.

L och E är så underbara. Vet inte vad jag hade gjort utan dom. De och T är hela mitt liv just nu. De är anledningen till att jag kliver upp ur sängen varje morgon men ändå känner jag mig helt värdelös.

Går det aldrig över?

Av Erika Svensson - 16 juni 2015 16:12

Sitter här och njuter av att det faktiskt är sol de få dagar med ledighet som jag har haft. På må dag drar nämligen sommarschemat igång så då blir det inte mycket ledigt. Är väl bra så sätt. Känns segt nu men fråga mig igen sen när lönen kommer. Haha imorgon bär det av till Falköping. Ska vara tävlingsledare på deras kvällstävling. Ska bli spännande. Hoppas vi ses där!

Av Erika Svensson - 8 juni 2015 23:25

Jag jobbar mer eller mindre dygnet runt känns det som och när lönen kommer och räkningarna är betalda undrar man ibland om det verkligen är värt det. Att må så här för att leva lite bättre. Nej då lever jag nog kanske hellre på en extremt låg budget och mår bra. Inget illa om mina jobb. Jag älskar dom men ibland undrar jag om det kanske hade varit mer värt att ha lägre inkomst och vara hemma mer. Inte hemma till 100%för det hade inte mitt psyke pallat men kanske till 40%. Så kommer nästa tanke. Varför i helvete ska allt vara så förbannat dyrt? Kan man inte få lov att köpa sig en kaffe på stan utan att behöva dricka den med andakt för den var så jävla dyr? Jag längtar såååå tills skolan kommer igång igen i september för den som bestämde att SGI skulle räknas ut över 365 dagar för att få fram föräldrapenningen, ja den personen kan ju gå och dö!

Nej nu får det vara färdig gnällt för min del. Ja jag får dricka kaffet hemma och det är helt okej. Imorgon blir det en sväng till tandläkaren. Kan ju erkänna att ångesten kommer krypandes. Har sådan grym tandläkarskräck efter de tandläkare jag haft. Blä!!!

Skapa flashcards