Alla inlägg under maj 2015

Av Erika Svensson - 23 maj 2015 22:46

Ja när en vissa personer tycker så synd om sig själva att deras lögner och jävligheter blir deras verklighet. Ja då blir jag mörkrädd på riktigt.

Av Erika Svensson - 16 maj 2015 21:37

Å herre gud. Imorgon blir min lille kille 4 år. Vad hände med tiden? Den bara flög förbi. När jag skulle läsa God natt saga för L så tar han bort boken och säger: mamma? Imorgon när jag blir 4 år så blir jag stor. Då ska måste jag hjälpa till att städa, diska och laga mat för det gör man när man är stor. Jag svarade: men du är väl allt fortfarande min lille kille? Ls svar: Ja! Då slipper jag städa.

Gud vad jag älskar den ungen.

Av Erika Svensson - 10 maj 2015 20:42

Ja då var våra hemmatävling gjord. Var helt Slut igår när vi kom hem. Herre vilken dag. Men det gick kanon med undantag för det lilla vanliga. små krångel som alltid uppstår men för övrigt gick allt kanon. Idag har man mått som man var super bakis. Imorgon blir det jobb men inte förrän 12.45 så här blir det en lugn förmiddag

Av Erika Svensson - 6 maj 2015 11:42

Ja på lördag har vår hemmaklubb tävling. Själv är man tävlingssamordnare samt tävlingsledare så här är full rulle hela veckan. Idag blir det att skicka ut alla stattbekräftelser och imorgon ska 250 program tryckas och startkuvert göras. På fredag ska allt ner till banan och sen är vi där. Är så många grejer i mitt huvud just nu men fan vad kul det här är.

Av Erika Svensson - 4 maj 2015 22:49

Jo ja fast... inte nog med att folkracebilen numera står på min garaheuppfart. Den har liksom fått en totslrenovering av kopplingen. Rengjord och bytt o-ringar så nu går den som en klocka. Så det är av checkat från listan. Nu återstår det att byta styrväxel samt svetsa fast fronten innan vi kan måla den. L är eld och lågor. Han tycker det här är super kul och som han väntat på att få måla. Snart så.... snart så...

Av Erika Svensson - 1 maj 2015 19:44

Ny uppdatering från mig. fått schemat för sommaren. 130 timmar/ månad är helt okej. Jippi! Sen är det ju så att mitt förarsug är gigantiskt. Så gigantiskt att min folkracebil nu står på garageuppfarten. Haha nu jävlar ska här skruvas. Jippi! Någon som vet företag och eller privatpersoner som är intresserade av att sponsra mig så skriv för guds skull. Behövs fler brudar i sporten.

Skapa flashcards