Alla inlägg under november 2014

Av Erika Svensson - 26 november 2014 22:10

Fan motivationen gällande träning är noll just nu. Tur jag har A son peppar och bokstavligt talat tvingar mig med till gymmet. Har hittat 5 övningar som jag kör nu. 10×5 på varje. Känns bättre så och köra så ett tag och sedan byta till 5 nya. Men måste och då menar jag MÅSTE lägga om kosten. Och där sprack allt. Haha nej då måste bara planera måltiderna mer. Nu blir det sömn för denna dag kunde ju inte varit längre menar jag. Älskar ironin i mig just nu. Hahahaha

Av Erika Svensson - 25 november 2014 07:42

Ja tiden bara springer iväg. Igår var det en månad kvar till julafton. Men fick mycket gjort igår i alla fall. Lämnade in bilen på verkstad för att byta bussningar, fjäder och framvagnsinställning. Var på babyrytmik och fick köpt de sista julklapparna. Eller ja någon mer kanske det blir men är överlag klar. Sen slog jag in alla så det är klart det med. Idag kommer A. Hon ska hjälpa mig att gå igenom alla kassar som ska med till loppisen på lördag. Sätter ett pris på allt idag så slipper jag stå med det där. På torsdag är det hennes tur. Haha tusan är ju redan första advent på söndag. Ska putsa fönster och byta gardiner samt sätta upp ljusstakarna i veckan med. Äntligen. Som jag väntat. Älskar julen

Av Erika Svensson - 24 november 2014 07:57

Ja det har inte blivit så många uppdateringar som man kanske velat hinna med. Har varit mycket jobb nu men nu har jag 3 tider kvar sen blir det lite ledigt en tid tror vi. T har åkt till jobbet, L sover över hos Ts föräldrar så det är bara jag och E hemma. Ska lämna in bilen på verkstad sen för framvagnsinställning och få gå hem därifrån. Är aningens för långt för att L skulle kunna följa med så därför fick hostan sova över. Men först blir det en sväng till babyrytmiken. Var länge sedan nu så ska bli mysigt.

Av Erika Svensson - 19 november 2014 19:05

Ja en snabb liten uppdatering från min sida innan jag springer in på gymmet för ett pass. E vänder sig numera från mage till rygg. Stolt mamma som fick se det idag :) heja vad fort det går och snart springer han väl ifrån mig med ;)

Av Erika Svensson - 18 november 2014 22:31

Nu är det mycket jobb i november men det betyder bra med pengar i december och ledigt. Gott gott!

Av Erika Svensson - 14 november 2014 07:36

Ja vardagen bara flyger förbi. Är inne på tappen och hjälper till nu ett tag och det är varje dag en stund nu fram till tisdag. Har då gjort 9 dagar på raken med flest öppningar alltså kl 6. Ja klagade tidigare på att jag var trött som var hemma med två barn men ska inte klaga. Är ju helt slut när jag varit här. I eftermiddag åker vi till trollhättan. Jag möta upp Es ena fadderpar för en fika. Var länge sedan nu. Fåri alla fall bli vila från träning i idag om jag ska orka med helgen. Jaja ha det gott! Nu ska ja sätta lite fart. Får sova lite middag sen. Jag och barnen. hahahaha

Av Erika Svensson - 10 november 2014 12:07

Ja efter regn kommer solsken säger man ju så efter dipp kommer topp då eller? Börjar sakta med säkert klättra upp för den där förbannade kullen av dippar. Börjar smått att må bra igen men då halkade man ner lite igen då min underbara nickelallergi vill vara med och leka och detta resulterar i blåsor i händerna. Älskar jobb där man har mycket kontant hantering. Love it! NOT!!! Jaja Hej kära predinisolon. Min kära kortison vän. Nu kör vi igen du och jag! Jaja ska få igen mig käk för börjar jobba 14.30 Stänger idag så blir jobb fram till kl 20. Heja heja

Av Erika Svensson - 7 november 2014 21:57

Ja då var äntligen helgen här. Ska bli gott med ett par lugna dagar. Imorgon ska vi hem till er par kompisar och snosa på deras lilla bebis. Får mig väl en chock när jag då inser hur stor E blivit hahahaha. På söndag är det fars dag så då tar vi med mamma och "pappa" samt svärmor och svärfar och åker och käkar lite gott. Ingen stress denna helg inte. På måndag öppnar jag på jobbet så då befinner jag mig där så fint som kl 5. Jippi!!! Haha

Skapa flashcards