Alla inlägg under oktober 2014

Av Erika Svensson - 13 oktober 2014 12:55

Ja då var det dags igen. Jourcentralen med L igår med konstaterad öroninflammation och närhälsan med mig idag då mina öron spräng värker samt början till migränliknande huvudvärk tretton dagar på rad. När ska vi få vara friska allihop?

Av Erika Svensson - 11 oktober 2014 19:56

men det var värt det.........

Av Erika Svensson - 10 oktober 2014 16:13

Ja det är jag!! Jag är världens mest stoltaste mor just nu. Världens stoltaste mamma till världens snällaste mest omtänksamma 3-åring. När LS mormor kom och hämtade honom på dagis hörrom dagen sa han: mormor! S, N och K har inga mormorar så ja sa att de får låna min. Det är okej va?
Vad var det jag sa? Jo världens stoltaste mamma <3

Av Erika Svensson - 9 oktober 2014 09:12

Jaha... När fan ska vi få vara friska? Nu e ungarna bra igen men jag däremot mår väl så där. Inget annat än feber av och an just nu å jävligt frustrerande. Alla prover ser kanon fina ut men varje kväll kommer febern som ett brev på posten. Jaja har fått OK från läkaren att börja träna igen eftersom han inte hittar någon anledning till febern. Jaja nu e L på dagis så jag och E struntar i allt å bara gosar idag :)

Skapa flashcards