Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av Erika Svensson - 31 oktober 2014 09:02

Ja som vanligt dippar mitt humör alltid på hösten. Känner mig trött och ledsen och allmänt deppig men inte i år. I år är jag bara trött. Haha kanske inte så konstigt med en 4 månaders haha. Tror det beror på träningen. Tränar numera tre dagar i veckan. Två på gym och en med dans. Är super kul :) mår mycket bättre och känner mig generellt starkare och mer uthållig. Idag ska jag till tandläkaren :( har sådan skräck efter allt som hänt med missade hål osv. Får sådan ångest men ska faktiskt ta upp det med dom idag. Ska dra ut de två sista visdomständerna för de lutar så mycket utåt att de skrapar kinderna på mig. Så då måste jag prata med dom för bara tanken på det får mig att vilja springa och gömma mig typ. Blir nog bra till Slut ändå. L låg i soffan igår kväll och sa : jag vill mysa med lillebror. Så de myste i typ en timme tills E somnade på L. Haha det är mina goa pojkar det.

Ovido - Quiz & Flashcards