Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Erika Svensson - 2 juni 2014 14:26

Börjar känna att denna bebis aldrig vill komma ut. Hämtat 12 plintar på 35kg/styck samt brutit upp halva altangolvet. Men nu fick T allt ta över för jag rinner bort. Han skällde allt lite först då han tyckte ja va dum i huvudet som börjat gå lös med kofoten en dag innan bf. Kommer inte denna bebis ut nu så lär ja få vara höggravid tills ja dör......

Av Erika Svensson - 2 juni 2014 08:30

Ja idag är det 2 juni och jag vaknat som jag gjort i 279 dagar fortfarande gravid. Fast då måste man ju tillägga att jag "bara" väntat 70 dagar på att snart få föda. Förstå då min irritation när folk säger "Du får trösta dig med att det bara är några dagar till". Varje dag känns som en evighet just nu. Har aldrig längtat så mycket efter smärta som jag gör nu..... jag är konstig. Jag vet!

Skapa flashcards