Alla inlägg den 23 april 2014

Av Erika Svensson - 23 april 2014 07:53

Ja efter en underbar ledighet samt en kort sväng med plugg igår så blir det Välkommen tillbaks till verkligheten. Idag blir det att rycka in och jobba på gamla jobbet mellan 12-17. Ska bli super kul :) sen blir det torsdag i skolan och sen ledig igen tills på tisdag:) eller ja ledig och ledig. Har egen studietid men eftersom jag är så grym på att planera så blir jag så gott som helt ledig. Har inga direkta uppgifter som ska göras nu utan är bara att läsa ett kapitel.

I helgen blir det antagligen en sväng till Ed. Är marknad där och det är så mysigt att strosa omkring och bara vara:)

Men först inväntar man fredag. Då ska vi åka och fixa de sista grejerna till mig och bebis. Värmen ska ju tydligen hålla i sig så lite fler vädervänliga kläder till mig tack. Några fler amnings bhar samt bebis första kläder. Sen behöver vi inga större mängder kläder köpa till bebisen eftersom man sparat det mesta efter L men både T och jag är överrens om att de första kläderna ska vara bara deras.
Nej får bli lite frukost innan man sätter fart.

Ovido - Quiz & Flashcards