Alla inlägg under mars 2014

Av Erika Svensson - 26 mars 2014 17:38

Jag måste erkänna att jag känner mig rätt klumpig. Men kan väl uttrycka mig så här att jag längtar tills den dag jag kan knyta mina skor utan att 1.behöva sätta mig på golvet och 2.be om hjälp upp.

Av Erika Svensson - 24 mars 2014 21:15

Jag ska nu berätta om en oönskad vänskap. Den driver mig till vansinne. Är ständigt där, försvinner aldrig. Jag får aldrig vara ifred. Den kallas halsbränna... Så säg hej till min bästa vän.... Novalucol

Av Erika Svensson - 24 mars 2014 07:23

L har varit klar i snart 1 timme. Berättade igår att vi skulle åka och titta på djuren med K och O. Så vad var det första han sa när han vaknade: ja hovit dott. Vi åta nu? (Jag har sovit gott. Ska vi åka nu) härliga unge. Ska bli super mysigt. Matsäck är packad så nu får vi bara vänta;)

Av Erika Svensson - 23 mars 2014 20:01

Imorgon har vi en helt ledig dag. Ska bli super skönt. L och jag drar till Uddevalla där vi möter upp en kompis K och hennes son O. Vi ska till emaus. För er som inte vet vad det är så år det som en gård som är öppen för alla och det är gratis. Man tar med sig fika och sen kikar man runt på de olika djuren. Det finns hästar och grisar, kaniner och getter. Är super mysigt. Så skönt det ska bli att ha en dag där vi bara njuter av att vara. Lämnar alla måsten hemma och bara andas. Är välbehövligt nu kan jag väl lugnt säga.

Av Erika Svensson - 23 mars 2014 07:29

Alltså detta driver mig till vansinne. Får sådan extrem kramp i benen speciellt vaderna på nätterna. Inatt fick jag sådan extrem kramp i vänstrr vad att jag grina och bara skrek. Det gick liksom inte att sträcka ut. Försökte med allt och det vägrade släppa. Trodde jag skulle bli tokig. Testat att dricka extra vätska under dagen och innan jag går och lägger mig. Testat att dricka bubbelvatten, stretcha, massera, ha värmedyna på vaderna, sova med leggings och en massa andra grejer.

Någon mer som upplevt detta? Vad gjorde ni då?

Av Erika Svensson - 22 mars 2014 18:10

Idag har vi varit iväg så L fick klippt sig. Gud så skönt säger jag som får reda ut hans tover varje dag annars. Sen bar det iväg för fika med goa vänner. Läget just nu!
Platt fall i soffan. Precis ätit så nu känns det att jag vaknade kl 6. Trött som bara den. Blir en snabblur i soffan för sen ska det pysslas lite med L innan gladiatorerna. L älskar det programmet så han får vara uppe och se en del av programmet innan han somnar. Sen blir det kvalitetstid med min älskade man innan man däckar. Haha

Av Erika Svensson - 21 mars 2014 08:11

Ja det var då ett jävla rännande på oss när det gäller att åka till vårdcentralen. Har varit där en gång förra veckan och en gång veckan innan dess för Ls halsmandlar är gigantiska. De är super duktiga, har tagit halsprov och crp (infektion prov) som båda varit bra men nu är det faktiskt fjärde veckan som Ls halsmandlar är svullna. Vi snackar inte lite svullna utan vägrar-äta-annat-än-flytande-föda stora. Han klagar varje dag och han är vaken mycket på nätterna, gråtandes och klagar på ont i halsen. Så inatt kände jag att jag tar inte virus som ett svar längre. Inte efter ca fyra veckor. Väntar på att dom ska ringa så får vi se vad de säger.

Skapa flashcards