Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Erika Svensson - 31 mars 2014 23:42

Gud vad underbart det är att vakna av att man känner att något inte stämmer. Mycket riktigt så hade jordfelsbrytaren slagit ifrån och här vad nattsvart. Jävla spis. Vem fan har tid och ork med detta mitt i natten?? Nu är i alla fall spisen utdragen ut väggen och resterande huset har ström igen. Vad bra. Nu vet man att man klarar sig själv också. Nästan så man haft det på känn eftersom jag gjort matlådor som bara e att värma i micron nu i två dagar. Spisen ska få veta att den lever imorgon men det gör inte denna övergravida kvinna utan men får ringa svärfar ett samtal. Nej nytt försök på nattsömn tack!

Av Erika Svensson - 31 mars 2014 20:57

Är hur löjlig som helst. T har varit borta i typ 40 timmar och jag längtar så jag är på väg att dö tills jag får hämta honom på tågstationen. Mem nu är i alla fall denna måndag snart slut. Vad har vi hunnit med då? Storröja i garderober och hallen, gjord pannbiff, tvättat 3 maskiner, tränat, varit hos mamma/mormor och busat och myst framför Bumbi. Ls val faktiskt. Är bara glad det inte var flygplan igen.... så nu ligger jag här i sängen och försöker somna. Men imorgon är det tisdag och långdag i skolan vilket innebär fullt upp :) sen är det äntligen onsdag :) och då vid kl 20 får jag gosa med gubben min igen :D gud vad gott det ska bli att få hem honom. Hemmet är inte sig lika utan T.

Skapa flashcards