Alla inlägg den 30 mars 2014

Av Erika Svensson - 30 mars 2014 15:06

Ja då var T lämnad på tåget.... Usch säger jag bara. Gick väl bra när han gick på tåget men när han stod och vinkadr och tåget åke iväg blev det jobbigt. Gud vad ledsen jag va/är. Känner mig jätte löjlig men känns super konstigt att va i ett tomt hus. Fast tomt är det ju inte. L är ju alltid med men det är ändå inte riktigt samma sak. Saknar redan min gubbe. Hur ska detta gå i tre dagar?

Av Erika Svensson - 30 mars 2014 09:28

Ja fast inte lika stor ångest som igår. Nu har man i alla fall fått packa åt T som åker på kurs till Stockholm idag. Han kommer hem på onsdag kväll så det är inte speciellt länge han blir borta men det är det längsta som vi varit ifrån varandra sedan vi träffades. Gott att han låter mig packa så jag kan vara säker på att han fått med sig det han behöver. Usch fy och blä för denna dag..... tåget går kl 14 och tider idag går för fort. Vill inte!!!!

Skapa flashcards