Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Erika Svensson - 27 mars 2014 20:45

Hej! Här ligger jag och mina 7 extra kilo. Mår bättre nu ikväll än på länge. Gubben kom ju hem med tulpaner (en av favoriterna) och sa att jag fick dom för jag bakar hans barn plus att jag gör dom fina :) han visste vad han skulle säga för att få en glad fru han ;)

[Bild]

[Bild]

Av Erika Svensson - 27 mars 2014 08:16

Ja jag vet att jag inte har rättighet att klaga men lite måste jag väl få säga ändå. Känner mig totalt jävla överkörd. Dubbla blodtrycksfall igår, näsblod utan dess like och kramp i benen hela natten. Så ser mina dagar ut nu för tiden. Har minst två blodtrycksfall per dag, blöder näsblod minst en gång varje dag, hur många gånger som benen och fötterna kramar vet jag inte då jag tappar räkningen......... är 68 dagar kvar till bf men jag måste säga att jag är så redo att föda idag!!!!!

Skapa flashcards