Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Erika Svensson - 14 mars 2014 20:30

Denna tentan är så gott som bortglömd... eller ja i alla fall i skuggan av att jag klarade både mikrobiologi tentan och allmän farmakologi tentan.
Heja mig!!

Av Erika Svensson - 14 mars 2014 11:41

Ja då var tentan i läkemedelsberäkning gjord. Man måste ha 100% rätt för att bli godkänd så jag får göra om den. Det är en sak som är säker. På en eller två jävla frågor dessutom. Vet att jag har minst ett fel i alla fall och det är jävligt slarvigt gjort av mig. Skulle ha räknat 20 000 / 25 000. Men istället så ska snabba stressade lilla jag räkna och då blir det 25 000 / 20 000 istället. FUCK!!!!!! Jaja är väl bara att bita i det sura äpplet och göra om skiten. Pratade med läraren i tisdags och hon sa att är det 1 eller 2 poäng det handlar om så gäller det oftast slarvfel! Jo tack det är tydligt!!! FUCK FUCK FUCK FUCK FUCK!!!! Jaja får nöja mig med att det är fredag :)

Skapa flashcards