Alla inlägg under januari 2014

Av Erika Svensson - 3 januari 2014 16:05

Ja då var L nyklippt. Var med han till frisören för första gången idag. Har klippt honom själv fram tills nu. Han har åt helsika för mycket virvlar för att jag ska kunna få det bra. Imorgon bär det av mot Göteborg för hockey. Äntligen!!!!

Av Erika Svensson - 2 januari 2014 14:16

Har äntligen fått tummen ur och lämnat in vigselringen för gravering. Tog ju bara 2, 5 år. Haha ska strax iväg till en vän för en fika. Var längesedan vi sågs så ska bli superkul. Måste bara ta mig ur mjukiskläderna först. Suck

Av Erika Svensson - 2 januari 2014 09:32

L sover ännu. Vad har hänt liksom? Han somnade normal tid igår och sover ännu. Å herrr. Då passar jag och T på att krypa ner i soffan och myser. Idag blir det tillbaks till verkligheten. Skolarbete, tvätt och att försöka plocka ner alla julgrejer. Men först..... frukost

Av Erika Svensson - 1 januari 2014 13:37

Ja det nya året kunde börjat bättre. Vaknar upp i ett svinkallt hus då pannan inte vill samarbeta, T får gå upp å fixa det för min nacke är inte min vän idag. Känner hur smärtan startar uppe i huvudet/början av nacken och sträcker sig ner ut i fingrarna. Ja så idag är jag liggandes. Men det kunde varit värre. Njuter bara av att tiden går framåt inte bakåt och att jag har min familj.

Skapa flashcards