Alla inlägg under januari 2014

Av Erika Svensson - 31 januari 2014 19:11

Är grymt seg idag alltså. Jag och L har haft en riktig slappar mysdag och kommer fortsätta att ha det fast nu får T också va med ;) haha

Av Erika Svensson - 27 januari 2014 21:11

Hinner inte, orkar inte, vill inte. Suck, okej då. Ställer väl klockan på 05.00 så jag hinner ta tvätten innan ja åker. Blääää

Av Erika Svensson - 26 januari 2014 08:03

Idag bär det av mot Tibro för att "faster" ska få snosa på den lilla gosetjejen för första gången. Som jag längtat. Har dock en känsla av att jag kommer längta ännu mer efter våran bebis efteråt. T låg och myste med bebis som buffade som bara den igår kväll. H*n levee verkligen rövare där inne så T fick allt känna av den lille ett flertal gånger :) så underbart det är att känna av bebis så tydligt. Det blir så verkligt då men jag längtar så tills juni så denna bebis han komma ut <3

Av Erika Svensson - 25 januari 2014 09:18

Ja denna kulan har haft sig en ordentlig växtspurt de senaste 2 veckorna. Blivit väldigt rund. Bebis rör sig extremt mycket nu för tiden så man blir allt mer och mer påmind om vad som ligger där inne i magen min. L kände en buff igår och hand reaktion önskar jag att jag hade filmat. Han såg upp på mig och utbrister: Va??? Mamma!!! Bebis dä inne. Putta mig! Bebis kom ut!!!!
Haha han e för skön min lille. (Som inte e så liten längre) Jaha på med ytterkläderna och sen iväg till pingskyrkans secound hand.

Av Erika Svensson - 24 januari 2014 21:43

Äntligen fredag. Denna lååååånga skolvecka är äntligen slut. Läst ca 300 sidor med mikrobiologi, virologi och så vidare plus 60 frågor med a - d frågor. Snacka om mental träning.
För en gång skull var man hemma i tid idag så det har blivit filmmys bara vi tre. Imorgon blir det en sväng till pingskyrkan för att se om man möjligtvis kan hitta lite grejer. :)

Av Erika Svensson - 23 januari 2014 08:01

Ja gårdagen gick i ett. Föreläsningen var skitbra. Vilket perspektiv man fick när man kunde jämföra Sveriges situation och Namibias. Sen var det Sjukgymnasten. Det gick väl bra det med. Fick med mig övningar hem som jag ska göra och en ny tid men han trodde att det jag känner av i smärta och domningar har med whiplashskadan att göra. Det ska bli gott och se om det hjälper. Idag blir det plugg i fulla muggar. Får små plocka lite här hemma men Sjukgymnasten sa att fram tills nästa träff ska jag inte dammsuga eller tvätta fönster å så. Ska försöka laga lite matlådor idag. Korvgryta är jag helt säker på att det blir i alla fall. Sen får vi se ;)

Av Erika Svensson - 22 januari 2014 06:17

Visst är det bara underbart att vakna upp strax innan klockan ringer utav att man har världens bultande huvudvärk? Känner mig så där motiverad idag. Hade det inte varit för att en klasskamrat ska åka med mig idag så hade jag somnat om och kommit senare. Typ lagom till mitt första möte. Föreläsning om något så tungt som HIV och AIDS på engelska känns väl så där när man har huvudvärk. Nej får väl väcka lilleman nu. Han ska va på dagis om 40 minuter och då ska han hinna vakna till liv också.

Skapa flashcards