Alla inlägg under december 2013

Av Erika Svensson - 7 december 2013 17:00

Syskonen Svensson vilar gott. En i mammas famn och en i mammas mage.

Av Erika Svensson - 6 december 2013 21:59

Har sedan inatt haft ont i ländryggen och nedre delen av magen. Försökt vänta ut skiten hela dagen men blir inte bättre. Har precis pratat med 1177 och de tyckte ja skulle åka in och kolla upp det för det kan mycket möjligt vara en urinvägsinfektion och eftersom jag haft problem med det tidigare så ska man ta det säkra före det osäkra så.... NÄL here we come

Av Erika Svensson - 5 december 2013 19:11

Mår super illa och har gjort det hela dagen. Hatar sådana här dagar. Känner mig som en dålig mamma när jag bara ligger kvar i soffan. Samtidigt får man lov att bara vara. L sitter bredvid mig och tittar på barnprogram. Är super mysigt. Gosa och så. Är inte en helt värdelös dag i alla fall.

Av Erika Svensson - 4 december 2013 07:39

Ja då har halva veckan gått. Tiden bara springer iväg. Måste få färdig här hemma också inför jul. Ja jag vet att jag är ute i god tid men det är bara 20 dagar kvar och jag är inte ledig i 20 dagar.
L har vaknat 07.13 i tre dagar nu. Han vaknar och ropar talendej (kalender) och vill titta på adventskalendern. Mamma är inte ett dugg ledsen för det;)

Av Erika Svensson - 3 december 2013 10:44

Vill veta vad det är för liten krabat som gömmer sig i magen på mig men eftersom T inte vill ta reda på könet får jag snällt vänta.

Av Erika Svensson - 3 december 2013 09:10

Lilleman sov i sin säng fram till kl 5 imorse. Är super stolt. Sover så gott som hela natten i sin egen säng nu i tre nätter :). Tyvärr vaknade han inne hos oss kl 7. Jag som hade en svag förhoppning om att få sova till 8 i alla fall men icke. Och full rulle är det på han med. Skit arg för att han inte får åka till dagis men är rikskerar vi inte att få magsjuka i onödan tack. Inte med den lill* i magen. Sist jag blev magsjuk fick jag ligga inne på NÄL för jag blev så extremt uttorkad. Vill inte gå igenom det igen tack. Får väl hålla tummarna för att vi slipper undan nu då. Usch fy och blä. Mår illa bara av att prata om det. BLÄ!!!

Av Erika Svensson - 2 december 2013 16:45

Den här underbara ungen kommer ut ur sovrummet helt naken med ett leende på läpparna och säger ja kissat mamma :) gud va bra... eller????? Ja kissat hade han gjort. På mina kuddar :/ nu slocknade han i vardagsrummet i sittande ställning så det var tydligen jobbigt att kissa i mammas och pappas säng.... tack för den älskade son

Skapa flashcards