Direktlänk till inlägg 22 december 2013

trött

Av Erika Svensson - 22 december 2013 22:00

Ögonen går i kors på mig så snart blir det att bädda ner sig i sängen. Har haft goa vänner här idag, kokat knäck och griljerat skinkan. Nacken värker men det får det väl göra då. Imorgon får vi se vårat lilla pyre. Ska bli super spännande:)

 
 
Ingen bild

Pelle

27 december 2013 12:18

Hej.

Hoppas knäcken blev bra och att inga plomber fastnade i den?

Hoppas julen har varit bra.
/Pelle

Erika Svensson

27 december 2013 12:31

Den blev super bra. Alla tänder osv kvar. Julen har varit kanon. Hoppas din jul varit bra :)

 
Ingen bild

Pelle

27 december 2013 15:17

Vad bra. Hoppas knäcken och allt annat gick åt då.

Jo då min jul var bra den med.

Låter som du var nervös över tänderna och knäck ätandet?

Trevlig fortsättning.
/Pelle

Erika Svensson

27 december 2013 21:55

Haha nej då. Ingen nervositet över det inte. Haha
Det samma

 
Ingen bild

Pelle

29 december 2013 00:32

För annars är det väll rätt ömtåligt med rotfyllda tänder?

Hoppas helgen har varit bra?

Trevlig söndag.
/Pelle

Erika Svensson

29 december 2013 22:11

Har faktiskt ingen aning. Vet bara att mina tänder är kanon nu när allt e fixat. Har varit en kanon helg. Det samma.

 
Ingen bild

Pelle

31 december 2013 00:15

Vad skönt att de funkar bra.
Du har inte blivit tandläkarrädd efter allt fixande i din mun? För att rotfylla och laga kan ju inte vara helt bekvämt?

Hoppas veckan börjat bra med?

Gott Nytt År.
/Pelle

Erika Svensson

31 december 2013 09:40

Nejdå. Har haft em dålig tandläkare på de snart 22 år som jag levt så de har inte gjort mig rädd. Det var ju inte direkt bekvämt mrn har gjort värre grejer.
Det samma.

 
Ingen bild

Pelle

31 december 2013 16:26

Hoppas du inte hade den dåliga tandläkaren i så många år då?
Du är inte ens nervös att slå dig ner i tandläkarstolen?
Det var borrningen som var värst eller?

Trevlig fortsättning.
/Pelle

Erika Svensson

31 december 2013 20:13

Nejdå. Bara haft bra tandläkare förutom ett pucko och du förstår nog vem. Haha nej inte det minsta. Den tandläkaren jag har nu är guld värd. Var suprt bedövad för att slippa mer smärta än det jag redan genomlidit så det absolut värsta var när bedövningen släppte.
Det samma

 
Ingen bild

Pelle

1 januari 2014 19:09

Jo då jag förstår vilken du menar.

Du var inte ens nervös/rädd när du gick till "puckot" för han härjade runt rätt rejält i din mun, eller han kanske bedövade ordentligt innan han lagade?

Så att borra och laga är enligt dig inget man skall vara nervös över?

Hoppas året börjat bra.
/Pelle

Erika Svensson

1 januari 2014 19:49

"Puckot" borde ju dragit ut mil visdomstand med missade hålet så allt han gjorde var kontroll så... var bra tandläkare som rättade till hans miss. Tycker inte man bör vara nervös. Inte ofta man får dåliga tandläkare (min åsikt)

 
Ingen bild

Pelle

2 januari 2014 23:53

Aj då, har nog missat det trodde han "fixade" med.
Så hade han sett hålet hade du sluppit rotfyllning plus fler hål?

Du störs inte ens av ljudet från borren?
Du kanske inte ens tyckte det var jobbigt att ligga så länge och gapa i den hemska stolen som allt detta fixande tog?

Trevlig helg.
/Pelle

Erika Svensson

3 januari 2014 09:50

Jaha. Ja hade han sett hålet så hade jag sluppit allt. Då hade det bara varit att dra ut visdomstanden och det skulle göras ändå.
Jo visst hade man ont i käken efter att gapat så länge men inget som stör mig.
Det samma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Svensson - 16 januari 2016 20:16


Av Erika Svensson - 23 december 2015 16:25


Ja imorgon är det julafton och här hemma grejar vi. Barnen städar sitt rum och jag kokar julkorven. Ledig från skolan nu i några dagar. Ska bli så skönt. Har precis avslutat psykiatri kursen samt blivit erbjuden sommarjobb inom psykiatrin. Ska bli su...

Av Erika Svensson - 6 november 2015 07:52

Lite nervöst är det allt. Sitter utanför tentasalen och väntar på att få komma in. Har tenta i läkemedelsberäkning idag. Känner mig grymt säker på uträkningarna men det är trots det lite nerver i magen. Livet rullar på i stormfart. Håller just nu på ...

Av Erika Svensson - 19 oktober 2015 06:53

Nu så är vi på väg åt rätt håll igen. Vi överlevde första eftermiddagsveckan. Barnen har reagerat lite negativt på Ts arbetstider på eftermiddagsveckan men de börjar vänja sig. E står just nu och diggar till babblarna medan L fortfarande sover. Ska...

Av Erika Svensson - 12 oktober 2015 19:50

Ja då startar vi sista veckan på VFUn och Ts första vecka med eftermiddag. Känns så där kan jag väl erkänna. Barnen har skött sig galant idag men känns ändå konstigt. Allt kändes bra tills barnen somnade. Shit vad tyst det blev. Och ensamt. Men samti...

Skapa flashcards