Alla inlägg under november 2013

Av Erika Svensson - 28 november 2013 20:59

Ja imorgon var det fredag. Har hemstudier och tur är väl det eftersomL har tid för sin 2,5 års kontroll. Skönt att slippa pyssla med tiderna och att det för en gångs skull fungerar fint. Sen ska ja ÄNTLIGEN få klippa mig. Ska ju bara toppas men hur underbart är det inte att bli av med det slitna? Sen ska här förbereda för tidigt på lördag förmiddag rullar vi mot Tibro då min svåger ska gifta sig. Ska bli så himla mysigt. Sen på söndag är det julmarknad här hemma så vi kör på mys helg hela helgen. Vad ska ni göra?

Av Erika Svensson - 27 november 2013 07:50

Ja vi har ett liter leverpastej monster här hemma. L har fått för sig att bara äta macka om det är leverpastej på. Nu på morgonen satte han i sig två stota mackor med ja... leverpastej på. Tycker själv att leverpastej luktar så vidrigt men så länge han äter så får ja stå ut.

Av Erika Svensson - 27 november 2013 06:54

Ja det kan mam lugnt säga att jag vaknade till. L trillade ur sängen, ja yr vaken tror jag ser en man i dörröppningen så ja kanskat kudden allt vad ja kan vilket resulterar i att dörrer släpper från gångjärnen och det blir ännu ett brak. Så..... god morgon på er

Av Erika Svensson - 26 november 2013 13:42

Ja det är vad L och jag har idag. Går här hemma och små plockar lite. Har dock försökt få honom att sova i snart 2 timmar men ja ger upp nu. När han är sååååå nära att somna så är det kört. Jaja är väl en sådan dag. Ska snart få lite käk i magen. Sen blir det mer mys.

Av Erika Svensson - 24 november 2013 16:52

Tycker det är så jäkla svårt det här. Har otroligt ont idag. Barnmorskan och sjukgymnasten säger att det heter ligamentsmärtor. När man äntligen har tiden och motivationen för en stor städning här hemma så stoppar kroppen än. För tro mig. Det gör för jävla ont.

Av Erika Svensson - 23 november 2013 20:10

Ja idag har L fått bowla för första gången:) han var helt jäkla grym! Strike på första och totalt 101 poäng. De e fan inte dåligt för en 2,5 åring.

Av Erika Svensson - 21 november 2013 14:48

Ja det är precis så som jag kännrer mig just nu. Plus huvudvärk, täthet och feber. Men jag lever!

Av Erika Svensson - 20 november 2013 06:58

Ja då sitter man här och väntar på att klockan ska bli 7.20 så man kan väcka lilleman. Han har varit såååå duktig. Sov i sitt rum ända fram tills kl 5.45 imorse. Helt underbart :) sen somnade han om mellan mig och T på två sekunder. Gud vad jag älskar de nätter man känner sig någorlunda utvilad efter. Blir ju inte lättare med två men det är skit samma. Jag får njuta de få gånger som det händer. Idag blir det en sväng till skolan för lite grupparbete. Känner mig så där taggad måste jag ju erkänna. Men men bara att ta tag i saken så blir det allt bra. Nepp nu får man ha en macka i magen.

Skapa flashcards