Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Erika Svensson - 1 augusti 2013 16:13

Sedan L kom har jag haft komplex över hur min mage ser ut men efter en livsförändrande händelse i stockholm med omstylingen och allting så har jag känt mig mer och mer bekväm i hur jag faktiskt ser ut. Jag gick under graviditeten upp ca 30 kilo. Jag fick någonting som heter havandeskapsförgiftning. Det innebär farligt högt blodtryck och att kroppen samlar på sig extremt mycket vatten. På BB talade de om för mig att ungefär hälften av allt vikt jag la på mig var vatten och efter förlossningen gick jag ner 42 kilo på 8 månader. Klart som tusan att min kropp aldrig blir den samme igen så det är lika bra att jag accepterar att det är så här jag ser ut nu. Oavsett om jag är 21 eller 41. Mår mycket bättre nu när jag sakta men säkert börjar tycka om min kropp mer och mer. Istället för att dölja min mage så är det bättee att visa hur jag egentligen ser ut. Så här kommer det. Sanningen!

Ovido - Quiz & Flashcards