Alla inlägg under augusti 2013

Av Erika Svensson - 30 augusti 2013 13:42

Ja som vanligt då. Råkningarna ör betalda, har inhandlat nya kläder till lilleman, jeans och skor till mig och sen var det inte så mycket pengar kvar. Jaja det är väl som vanligt då ;)
Idag är en sådan jag som man inte orkar ingenting. Ikväll blir det jobb. Börjar 16 så väntar på T som borde vara hemma från jobbet när som helst. Sen blir det mat och bus och sen så klart jobb!

Av Erika Svensson - 27 augusti 2013 22:51

Ja idag har det ine hänt speciellt mycket. Betalat räkningar, pluggat och jobbat. Är aldrig kul att betala räkningarna. Tvärt om. Suck jaja jag är inte ensam här i världen om att tycka så det vet jag.
Har totalt tappat motivationen till så gott som allt. Orkar ingenting längre. Vill ingentong längre. När skolan drar igång igen på högfart så måste jag säga ifrån med tider på jobbet. Har minskat ner det till 2 dagar i veckan meen måste tänka på mig först och främst nu. Orkar jag inte så orkar jag inte. Är bata svårt att säga nej. Sover skit dåligt nu för tiden. Har sovit kanske 10 timmar på 4 dygn nu. Vet inte hur länge till jag ska orka. Måste det vända snart!

Av Erika Svensson - 27 augusti 2013 09:55

Ja titeln säger allt men vi är glada ändå:)

Av Erika Svensson - 24 augusti 2013 23:39

Tårarna strömmar ner längs kinderna. Ilskan, frustrationen, tröttheten... Det är bara för mycket. Vill inte mer. Orkar inte mer. Rädda mig! Låt allt vända snart för nu är min gräns nådd.

Av Erika Svensson - 24 augusti 2013 07:20

Av Erika Svensson - 23 augusti 2013 08:35

Pust och suck! Denna natten har varit ett rent helvete. L var super grinig på kvällen och han kändes inte varm så vi trodde bara att han var trött. Vi nattade honom och gick strax efter det och la oss vi med. Ligger och hör hur han hostar lite smått, sen mer och mer. Sen vaknar han och börjar gråta. Hämtar in han till oss och han kryper så gott in till mig. Fortfarande ledsen och nu väldigt varm. Tar väl 2 sekunder efter jag tänkt det innan han sätter sig upp och spyr på hela mig. Baksidan med att vara förälder. Bara att gå upp. Medan jag tvättade rent med och L så bäddar T rent. Nu på morgonen är febern borta. Förstår inte riktigt helt 100 vad det är. Är rätt säkrr på att det är hans öron som spökar igen. Så kl 15 blir det ett besök hos läkaren så hon får kolla Ls öron och snabbsänka. Sen får vi se vad som sägs.

Av Erika Svensson - 22 augusti 2013 11:25

Ja då kör vi. Idag har jag tid hos läkaren för sista check up innan vaccinationerna. Ska börja med allergi vaccination nästa månad. Jippi!

Av Erika Svensson - 20 augusti 2013 10:10

Ja igår ville Ls farfar att han skulle sova hos dom så de kunde åka till emaus idag så vi tackade snällt ja. Så jag, T och An och Al åkte till hästarna. Var första gången jag fick se T rida :) sen slängde jag mig upp på rolle och helt utan att An gick brevid. Travade till och med :) det som var problemet var att jag var för sen med att bromsa in honom så han svängde åt vänster för att undvika räcket så jag gled av. Var inte beredd på att han skulle svänga. Landade på höften men annars gick det bra. Har ont idag men är ingen fara. Är bara lycklig :) jag travade och helt själv :) idag blir det en massa plugg.

Skapa flashcards