Alla inlägg under juli 2013

Av Erika Svensson - 10 juli 2013 14:42

Ja då var besiktningen av Ls öron gjorda. Lite rodnad i vänster öra men annars så var allt godkänt. Slipper penicillin denna gången. Beskedet som kom var att om han får öroninflammation en gång till så blir det en remiss till öron näsa hals. Måtte han slippa det.

Av Erika Svensson - 10 juli 2013 10:08

Ja då var det mitt i arbetsveckan. L gav mig sovmorgon idag så han väckte inte mig förrän kl 9.30 :) lyckan är total. Kl 14 ska vi iväg till närhälsan (vårdcentralen som bytt namn) för återbesök av Ls öron. Hoppas allt ser bra ut. Sen blir det att fortsätta röja här hemma. Är inte mycket kvar att ta men motivationen är liksom borta. Jaja bara att göra det. Hur ser er dag ut?

Av Erika Svensson - 9 juli 2013 09:20

Då var det dags igen. L klagar på ont i öronen så de blir att boka in en tid hos läkareb imorogn. Idag ska L till dagis, jag ska först på möte och sedan blir det hem och röja lite mer. Vi har bestämt oss för att röja bort allt vi inte använder och tro mig. Det var betydligt mer saker än jag trodde. Vad ska ni göra idag då?

Av Erika Svensson - 8 juli 2013 09:44

Medan pappa T jobbar myser jag med den andra pojken i mitt liv!

Av Erika Svensson - 8 juli 2013 07:58

Ja mitt idag lätt röda ansikte svider som bara den. Pannan och näsan ör grymt ömma. Jag som ändå smörjde in mig med spf 30 igår. Jaja så här är det att vara rödlätt med ljust pigment. Både L och jag är lediga idag och sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag. Tänker inte sitta inne en sådan här fin dag. Blir kanske att ringa min sötnos A och åka till uddevalla. De har en kanonbra lekplats vid badhuset och så har de ju emaus. Ett ställe med en massa lantdjur och det är gratis. Var mycket räkningar denna månaden så nu är vi snåla resten av veckan. Haha. Vad ska ni hitta på idag?

Av Erika Svensson - 7 juli 2013 21:48

Finns det någonting bättre än att få smörja in sig med after sun på en ömmande lätt bränd kropp?

Svar: Nej inte idag! XD

Av Erika Svensson - 7 juli 2013 18:50

Efter ännu en dag av underbar motorsport och härligt folk känner man sig sliten. Solen har fått tag i mig men på ett bra sätt och som grädde på moset gick super goa underbara vänner N och vann hela skiten :) tre raka heat segrar och en överlägsen vinst i A-finalen. Nu blir det bara soffmys med T och L. Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 6 juli 2013 21:47

Idag var jag, T, L och svärfar på första dagen av Folkracetävlingen. Fint väder, bra bilar och trevligt sällskap. Vad mer kan man begära?

Ovido - Quiz & Flashcards