Alla inlägg under juli 2013

Av Erika Svensson - 31 juli 2013 21:42

Kan knappt tro att tiden gått så fort. Två år som gifta och många fler ska det bli <3

Av Erika Svensson - 30 juli 2013 12:27

Ja igår tog vi tag i saken. Jag och vännerna A och R. Jag har några riktigt stora rädslor här i livet och en av dom är att rida. Så igår tog A och R med mig ut så vi kunde börja jobba med att bli av med denna rädsla. Det blev tårar och ångest men jag kom upp på hästen och skrittade iväg tillsammans med A och R. Är riktigt stolt över mig själv :) En bit i taget!

Av Erika Svensson - 29 juli 2013 13:39

Har gått och burit på en hemlighet som jag nu tänkte dela en del av den med er. Resan till Stockholm var inte endast för att träffa farmor och farfar. Jag var även med i ett omstylings program som skulle spelas in. Mer detaljer släpper jag inte ännu. Men tack vara den lilla ego bosten så mår jag mycket bättre och känner mig mer bekväm med min kropp. Var en av de bästa dagarna på riktigt länge :)

Av Erika Svensson - 28 juli 2013 18:56

Har myskväll med mina tjejer :)

Av Erika Svensson - 26 juli 2013 05:29

Var en underbar dag i går. Har saknat min farmor och farfar så extremt mycket. L å dom funkade hur bra som helst. Han tyckte det var jobbigt att säga gammelfarmor och gammelfarfar så de blev farfar O och farmor A istället. Vi åt gott och pratade om allt mellan himmel och jord. En sak är i alla fall säker. Det får inte dröja 3-4 år till innan vi ses igen.

Av Erika Svensson - 24 juli 2013 23:41

Här har det åskar hela dagen. Suck... hemma hos mig just nu sitter den store och tittar på blixtarna, en mamma som bara vill sova och en liten som tycker åskan är otäck. Klockan ringer 04.00 och vid 5 bär det av mot Stockholm. Snacka om dilemma. Vill bara sova..... Tips på hur man får liten att somna från åskan. Ja tack!

Av Erika Svensson - 24 juli 2013 11:15

Ja imorgon bär det av mot Stockholm så idag blir det att packa. Åker kl 5 imorgon och slutar sent på jobbet ikväll. Blir en lång dag. Hem ska vi inte tala på ännu. Haha nej nu blir det att packa ner lillemans saker :)

Skapa flashcards