Alla inlägg under juni 2013

Av Erika Svensson - 17 juni 2013 18:03

Jag är just nu extremt lättad att T kommit hem för L har då inte varit på glatt humör de senaste 4 timmarna och ja som ska ligga med foten i högläge har definitivt inte kunnat göra det. Så måste erkänna att det är skönt att T kom så han kan va med L för min fot behöver upp. Spänner så in i..... ja ni vet nog vad ja menar.

Av Erika Svensson - 17 juni 2013 07:35

Då var det en ny dag och ny vecka. T har åkt till jobbet och när han gick upp vaknade L också :(. Så ja här sitter jag i soffan med foten i högläge och inser att vi varit vakna i 2 timmar nu. Jag som hade hoppats på att vi typ skulle vakna nu.... suck. Äh ja ska inte klaga. L har ju sovit i sin egen säng hela natten. Och penicillinet fick ja i han utan problem idag. En sked med youghurt var susen. Han såg dom inte
ens. Super duper! Idag är det sista dagen med penicillinet för honom. Sen får vi boka tid för utredning av Ls öron. Hoppas att de inte är något. Vill inte behöva utsätta pilten för en narkos om de blir så att han ska få rör inopererat. Håll tummarna! :) Nu ska vi se på film och mysa :)

Av Erika Svensson - 16 juni 2013 16:44

Då var det konstaterat. Töjt ut ledbandet på utsidan och ett "fint" benbrott på utsidan. Suck

Av Erika Svensson - 16 juni 2013 09:41

Det är som det låter. Foten är inte lika svullen idag men gör lika ont. Ska avvakta och se om svullnaden förtsätter att lägga sig för då vet ja att de är på rätt väg.

Av Erika Svensson - 16 juni 2013 00:11

Efter vi kom hem från Studentfirandet igår överraskade mina vänner mig med en utgång som slutade så där. Hade en skit kul kväll men halkade på is som låg på dansgolvet efter någon spillt ut sin drink vilket resulterade i att min högra fot vred sig så fint i en vinkel jag inte visste va möjlig. Jaja shit happends. :) natti

Av Erika Svensson - 13 juni 2013 22:56

Ja då var denna dagen avklarad. Jobbat mellan 13-21.30 så nu blir det att packa ner sig själv under täcket och sova. Var på vårdcentralen med L idag då kan klagat på öronen och mycket riktigt har han dubbelsidig öroninflammation. Suck han hade det
senast i mars så nu blir det utredning eftersom T är öronbarn. Nepp nu sömn. Imorgon studentfirande.

Av Erika Svensson - 13 juni 2013 08:49

Ja idag blir det full rulle. Ska lämna L på dagis. Sedan iväg och hämta tårtor
som ett företag beställt hos oss. Sen ska ja in på jobbet med dessa för att fixa det sista och sedan ska de levereras. Sen får vi se vad klockan blir om ja hinner med något hemma innan jag drar igång pass nr 2 på jobbet. Imorgon är jag ledig för då ska vi iväg på student. Ska bli super mysigt. Men först..... frukost!

Av Erika Svensson - 12 juni 2013 10:50

Ja det är inte första gången ni ser deb rubriken..... L vaknade 7..... han som inte ska vara på dagis först 11.20 men det vara bara att gå upp. Har haft en mys morgon men måste erkänna att det ska bli skönt att L ska till dagis så ja kan få bort pappersinsamlingen innan jobbet. Är ju som ja skrev igår en hel del ja vill hinna med. Han får ju lämnas tidigare annars så får L lämnas mitt i när alla sover middag och det är extremt dumt så nu kommer han lagom till maten å sen sömn. :) nu blir det att borsta tänderba och ge sig iväg. Hur ser er dag ut?

Skapa flashcards