Alla inlägg under maj 2013

Av Erika Svensson - 25 maj 2013 20:29

Jaha de var tydligen en sådan jävla kö till röntgen så jag får en remiss istället så nu vart man hemma igen. Det är som folk säger. ... borta bra med hemma bäst.

Av Erika Svensson - 25 maj 2013 08:16

Vaknade 24.00 natten till fredagen med extrema smärtor och svårt att få luft.... en skit sten som sitter kvar. Nu verkar det som om kroppeb lyckats krossa den själv men ska göra en röntgen för att se så de inte sitter mer skit.

Av Erika Svensson - 23 maj 2013 16:14

Hipp hipp hurra för mig på min födelsedag :) hinner se min man i 40 minuter innan jag ska iväg och jobba. Tur grabben å ja har hittat på en massa bus sen kl 14 så vi har hunnit mysa ordentligt :)

Av Erika Svensson - 22 maj 2013 10:00

Så då har min gamla tandläkare fått sparken för felbehandling. Han hade ju "missat" att se hålet i min visdomatand på röntgen och de hålet har lett till två rotfyllningar och två lagningar. Suck... . Men nu har min nya tandläkare anmält min gamla och han har fått sparken

Av Erika Svensson - 20 maj 2013 16:12

Ja då var det dags för lite efterlängtad egentid. Ja i en timme i alla fall. Färga håret, vaxa benen och så toppa med lite lotion som ska göra mig brunare :) i alla fall på benen ;) haha

Av Erika Svensson - 16 maj 2013 22:28

Ja heldag på skolan har fått ett nytt ansikte. 9-21 så nu är man äntligen hemma och utplanad i soffan framför det sista på hockeyn. Imorgon blir det upp tidigt och göra födelsedagsfrukost för då blir L 2år.. Tänk vad fort tiden gått. Tyckte inte det var länge sedan som vi låg där på BB men det är tydligen 2 år sedan snart. Ne nu blir det sömn som gäller.

Av Erika Svensson - 15 maj 2013 23:01

Ja det står helt stilla i huvudet på mig. Har koll på allt runt o kring just nu så de börjar att lugna ner sig. Hemma har vi fullt upp med förberedelserna för L som blir hela 2 år på fredag. Gud vad tiden går fort.

Av Erika Svensson - 8 maj 2013 07:40

En del människor gör mig så förbannad. De gör aldrig fel och kommer jämnt undan å slipper konfrontation. De tjatar hål i huvudet på en del som tjatar vidare. Att dom orkar..... jävla skvaller kärringar. Ne själv ligger ja å myser i sängen med L. Är så himla gosigt att kunna ha det så här på morgonen. Sen blir det dagis å skolan å ikväll.... mer jobb.

Ovido - Quiz & Flashcards