Alla inlägg under maj 2013

Av Erika Svensson - 31 maj 2013 16:21

Gud vad skönt det var att fått klippt sig. Det var verkligen välbehövligt :)

Av Erika Svensson - 31 maj 2013 10:12

Ja då var det fredag och veckan är snart slut. Men ikväll ska jag och T på date. Det var ett bra tag sedan nu så det är välbehövligt. Ska bli riktigt mysigt :) ska ha mina nya älsklingar på mig då :) love them. Nej nu blir det plugg. Ska ju jobba i helgen så finns inte mycket tid för plugg då.

Av Erika Svensson - 30 maj 2013 17:34

och lite fattigare blev jag.... hahahaha

Av Erika Svensson - 29 maj 2013 20:29

Ja den här dagen blir bara längre och längre. Längtar tills L somnar så att jag kan göra det samma.....

Av Erika Svensson - 29 maj 2013 14:01

Ja de är som alltid plugg och mer plugg men först mat och sen försöka fått sovit någon timme.

Av Erika Svensson - 28 maj 2013 22:52

Så här ser en tjej ut som sovit 2, 5 timme under natten, varit iväg och stöttat vännen i en rättegång om den misshandel vännen blev utsatt för, hjälpt en annan vän att hämna hö och sedan jobbat. Men jag ska inte klaga... jag lever ju i alla fall :)

Av Erika Svensson - 27 maj 2013 09:04

Huvudvärk från hell. Ja det kan man lugnt säga men i med två alvedon å sen in i duschen. Sen blir det non stop plugg tills jag får iväg till jobbet. Hur ser er dag ut?

Av Erika Svensson - 26 maj 2013 15:57

Grattis på mors dag allesammans. Själv sitter man på jobbet och längtar hem. Har ont och känner mig helt slut med jag lever i alla fall :)
Är så glad för min lilla mamma och hoppas hon njuter av fulla drag i solen :)

Skapa flashcards