Alla inlägg under april 2013

Av Erika Svensson - 12 april 2013 18:17

Ja idag är det fan inte min dag i alla fall. Är inte min vecka kan man väl säga..... imorgon bli det en heldag på jobbet. Skönt att jag är ledig på söndag i alla fall. F*n ta den som väcker mig före 10...

Av Erika Svensson - 10 april 2013 15:40

Ja då har man haft en dag i skolan å vidare till jobbet igen. Ska se om det finns ork till att slänga lite färg i håret efter jobbet men känner ja mig själv rätt lär ja väl somna på soffan.......

Av Erika Svensson - 9 april 2013 17:54

Jag är så glad just nu. Inga läxor just nu å vänner på väg. Var läääänge sedan jag spenderade kvalitetstid med dom utan mitt älskade barn och min underbara man. Men oavsett hur mycket jag älskar dom så är jag otroligt glad att få egentid.

Av Erika Svensson - 8 april 2013 23:32

Är inne i en sådan period i livet där det känns som man hela tiden ska gå i en uppförsbacke. Längtar efter lite välförtjänt ledighet. Känns som jag kan behöva det. Jag ser ut som om jag skuööe behöva det..... men det är som de säger. Efter regn kommer solsken. Allt jag säger är skin då din förbannade sol......

Av Erika Svensson - 7 april 2013 20:31

Har varit en mysig söndag idag. Sovmorgon, sjukvård på latin och film. Blev avengers. Bra film faktiskt. Imorgon blir det mer nervsystem men först Utvecklingsamtal :)

Av Erika Svensson - 6 april 2013 08:15

Det börjar ta på mig nu. Skola, jobba, jobba, hemmet och familjen å så hinna med tid för mig sjäv. Idag är första gången på evigheter som jag kunnat ta mig en långdusch. Annars är det alltod snabbisar. Ska åka en sväng till henån idag. T hade tydligen hittat ett mysigt ställe. Sen blir det.... ja vad tror ni? Klart det blir jobb. Vad ska ni göra idag?

Av Erika Svensson - 4 april 2013 14:26

Lilleman sov skit inatt. Var uppe 3 timmar med honom. Ska blu skönt att komma hem sen. Hinner inte blogga lika ofta. Är mycket jobb nu plus skolan. Jobbar ca 50% och går i skolan 100% så ni förstår nog varför jag är trött. Vad har ni haft för er?

Av Erika Svensson - 4 april 2013 14:25

Lilleman sov skit inatt. Var uppe 3 timmar med honom. Ska blu skönt att komma hem sen. Hinner inte blogga lika ofta. Är mycket jobb nu plus skolan. Jobbar ca 50% och går i skolan 100% så ni förstår nog varför jag är trött. Vad har ni haft för er?

Ovido - Quiz & Flashcards