Alla inlägg under april 2013

Av Erika Svensson - 20 april 2013 08:32

Då sitter man i bilen på väg mot Trollhättan. Är nämligen tävling där idag. Ska bli kul att komma iväg lite och inte bara sitta hemma hela tiden. :)

Av Erika Svensson - 19 april 2013 15:53

Ja det får man väl lov att säga? Äntligen helg. När T kommer hem blir det pizzamys. Var ett tag sedan sist. Sen blir det hem å mysa ända ut i fingertopparna :) vad ska ni göra ikväll?

Av Erika Svensson - 19 april 2013 07:04

Ja de regnar. Eller ja stormar är väl ett bättre ord. Bävar inför att behöva ge mig ut i detta vädret. Ja jag kan ju i alla fall konstatera att de inte kommer vara ute på dagis. Mina nerver börjar göra sig hörda också. Ska operera bort gallblåsan på tisdag och narkos är något som faktiskt oroar mig. Nepp, mer om det en annan gång. Nu får ja gå in och väcka L så vi kommer iväg.

Av Erika Svensson - 18 april 2013 07:47

Gäsp. L vaknade super tidigt så ja e just nu skit trött. Känns som ögonen går i kors på mig. Önskar jag kunde lämnat L en timme npå dagis så man kan sova lite till. Ska snart se till att vi får lite frukost i magen men just nu måste jag få vakna. L sitter och sjunger ikapp till svampbob fyrkant melodin. Är en stor favorit nu. Ne macka och mys och sen skriva om sinnena och respirationen :)

Av Erika Svensson - 17 april 2013 16:58

Tog helt slut när ja kom hem fråk skolan. E ledig från jobbet idag aå de blir en lugnt kväll.

Av Erika Svensson - 15 april 2013 07:30

Finns inte speciellt mycket som är bättre att starta dagen med än yoga i lugn och ro och sedan mysa med L tills vi ska åka. Med en så rofylld start på dagen så blir det en bra dag :)

Av Erika Svensson - 14 april 2013 21:01

Ja idag är en sådan dag. En dag som man kommer att minnas länge. Har haft bäste vännerna här över som hjälpt mig plocka dubb. Sen blev de belönade och tackade med en pizza (som min mage absolut inte ville ha). Kommer hem till två super glada grabbar som käkar korv med bröd. L kan nog äta ihjäl sig på korv med bröd. Sen blev det lite yoga och nu mys. Ska strax bädda ner oss allihop för imorgon börjar en ny vecka. Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 14 april 2013 13:34

Skit också. Är ju lag på sommardäck imorgon så blir att sätra sig och plocka dubb idag. Ska bara hitta motivationen till det först....

Skapa flashcards