Alla inlägg under april 2013

??

Av Erika Svensson - 30 april 2013 23:23

Precis kommit hem från jobbet och tårarna bara rinner. T kom in till jobbet med L efter de varit på valborg firande och L hade en liten påse med sig och ville visa mamma vad han fått. Stressad som jag var fanns det inte tid att stanna upp utan jag springer runt och försöker hinna med. Samtidigt hör jag L ropa efter mig och till slut hörs ett gråtande MAMMA TITTA DÅ!!!! Det skar i mig.... Funderar på om det är värt det. Om lönen är värd det hela.....

Av Erika Svensson - 29 april 2013 06:30

Ja då var det ny vecka igen och dags för ny VFU (praktik) omgång. 3dagar denna gång också. Ska bli riktigt kul förutom att L sovit skit och ville gå upp 4 idag. Han var verkligen bestämd och denna fajten vann tyvärr L. Så 3 timmars sömn för min del. Jippi vad kul......... är ju inte hemma förrän ca 23 ikväll. Ska ju jobba i eftermiddag också. Håll tummarna för att L sover bättre inatt.

Av Erika Svensson - 28 april 2013 10:59

Ja då har Ts firmafest varit och det var kanon. Trots att jag fortfarande har lite ont är det betydligt bättre men får inte lyfta tyngre förrän imorgon. Jo festen alltså. Den var väl påkostad kan vi väl lugnt konstatera. Lasse krone, komikern Marika Carlsson, Stefan och Kim och sist men inte minst Darin. Fatta vad kul. Va ca 4000 personer där så ni kan förstå att det var varmt. Jävligt varmt men kul :) så nu ligger vi på hotellrummet och väntar på att bussen ska komma. Åker vid 12 så vi e la hemma vid 6 eller något. Vad har ni gjort i helgen?

Av Erika Svensson - 26 april 2013 21:55

Mår bättre idag men är öm som bara den. Går runt lite smått stressad och försöker packa. L ska sova hos sin mormor imorgon och jag och T ska iväg med hans jobb som firar 100år. Gratis trerätters ocj övernattning på hotell. Det tackar man inte nej till hur ont man än har. Sova på hotell liksom. Gött!! Ne nu ska jag packa det sista och sen hoppa i säng. Ögonen går i kors på mig.

Av Erika Svensson - 24 april 2013 21:38

Ja ont gör det och trött är jag. Imorgon blir det tandläkaren. Suck vad mycket det är nu. Myckey smärta alltså. Sover och vaknat sover och vaknar. Det är min dag idag. Är bara glad att vara hemma i alla fall.

Av Erika Svensson - 24 april 2013 14:06

Ja då var gallblåsan borta. Gött det

Av Erika Svensson - 23 april 2013 07:27

Ja jag är nervös ända ut i fingertopparna. Det ska nog gå bra med dom drömmarna jag har haft om operationen ska vi inte ens prata på. Håll tummarna för mig idag!

Av Erika Svensson - 22 april 2013 10:49

Usch är så nervös. Ska ju operera bort gallblåsan imorgon. Idag har jag hemstudier. Är så trött på respirstionen nu så jag spyr snart. Blirr snart att lämn L på dagis då jag ska jobba. Så efter jobbet blir det att läsa lite matspjälkning som ja nu missar i skolan. Sen blir det packa och ta bort nagelack och ja allt inför operationen. Det blir nog bra ska ni se. Så det lär ju bli lite tyst från mig. Vad ska ni göra idag då?

Ovido - Quiz & Flashcards