Alla inlägg under mars 2013

Av Erika Svensson - 17 mars 2013 21:55

Har gjort min första heldag på jobbet å vi kan väl konstatera att jag är grymt öm i kroppen. Ska bli riktigt skönt att gå å lägga sig. Imorgon är jag ledig från skolan. L ska en sväng till dagis ändå så ja kan läsa lite om kroppen och få vila upp mig lite. Handlar ju bara om 2 timmar. Ne nu blir det att sova.

Av Erika Svensson - 17 mars 2013 11:18

Denna dag suger.... mer än så behövs inte sägas just nu...

Av Erika Svensson - 16 mars 2013 09:27

Har varit extremt seg på att uppdatera bloggen men haft problem med allergin, jobbat, mycket i skolan och en familj att se efter. Trött som aset men det är tur jag har en så underbar familj som gör allt värt. Idag blir det baka med lilleman. Han tycker ju att det är så kul. Men först blir det pannkakor :)

Av Erika Svensson - 10 mars 2013 10:08

Ja igår blev det lite 80-tal efter jobbet. Stora hår och axelvaddar vad med kan man begära? Jag hade kul i alla fall :)

Av Erika Svensson - 8 mars 2013 18:57

Jaha då var det bekräftat. L har öroninflammation. Suck. Själv är man gymt trött som vanligt. Blir sängen tidigt ikväll. Imorgon vankas det jobn mellan 12-19 och sen 80-tals fest :)

Av Erika Svensson - 7 mars 2013 20:31

Ja skolan flyter på som den ska :) bara hemtentan kvar att bli gödkänd på så är denna kursen klar:) L är dock dålig. Misstänker allergi. Har tid hos läkaren imorgon så vi får se vad de säger. T är den som får gå med honom då jag har en viktog föreläsning imorgon. Kan ju hoppas att jag hinner hem. Fick klippt mig idag. Känns så himla skönt att få bort allt de slitna. Känner mig som en ny person. GÖTT!!

Av Erika Svensson - 5 mars 2013 18:54

Det kan vi lätt konstatera att det inte är. Har gjort fel i min del av dagens arbete, mailat helt fel person med helt fel fråga, missat ett möte som jag redan bokat om 2 gånger, gåtr in i en dörr och kört fel. Vill just nu bara lägga mig ner mitt på golvet så inget annat går fel.

Ovido - Quiz & Flashcards