Alla inlägg under februari 2013

Av Erika Svensson - 18 februari 2013 05:37

Ja då var det dags. Det riktigt pirrar i magen på mig. Har haft svårt att sova och drömt en massa konstigt när jag väl somnat men idag blir det VFU :-)

323

Av Erika Svensson - 17 februari 2013 16:57

De va fasiken inte dåligt hörrni. 323st besökare. Super kul :) nu blir det iväg för att fika med bästa vännerna :)

Av Erika Svensson - 16 februari 2013 17:30

Ja idag har vi bara tagit det lugntt. Vart och handlat lite och bara varit. Ska strax ge mig iväg och jobba. Imorgon väntas det plugg och matlagning. Får ju göra matlådorna inför veckan med VFU :)

Av Erika Svensson - 15 februari 2013 22:41

Ja ida har de varit en mysig dag. Förat var vi hos Ts brors dotter på en fika. Sedan åkte vi å käkade på cactuz vilket var en evighet sedan. Väl hemma somnade pojkarna å ja satte mig med "lite" plugg. Sen iväg och jobba fram tills nu å ja vad gör jag nu. Jo pluggar. Vad har ni gjort idag?

Av Erika Svensson - 14 februari 2013 23:38

Ja gott folk. Då var det alla hjärtans dag. Min dag har spenderats först i skolan och sedan med L. T jobbar ju eftermiddag så de får vi mysa med imorgon istället. Fick ju hela kvällen med lillgrabben å mer kan man ju inte önska sig. T hade dock ställt en fin ros på bänken åt mig :) L hade pärlat till pappa T på dagis å ritat till mamma :) och mamma och pappa gav bäste pojken en ny säng :) hur har er dag sett ut?
GLAD ALLA <3-ANS DAG FOLKET!!

Av Erika Svensson - 13 februari 2013 16:17

Ja när ja hämtade L på dagis förut så talade de om att han blivit super tät under dagen och matvägrat. De e då man ska reagera eftersom L äter allt. Och då menar jag verkligen ALLT! Får mysa lite och försöka lägga honom tidigare så han kan få försöka sova bort skiten. Blir spännande att få se om T behöver vabba eller om L blir bättre under natten.

Av Erika Svensson - 12 februari 2013 17:37

Känner mig helt seg i huvudet idag. Mina leder är inte min vän idag. Hämtade lilleman på dagis efter mitt möte. Har försökt jobba med mina uppgifter idag men har gått så där då L är super gosig å de händer inte ofta nu för tiden så man får passa på. T jobbar eftermiddag så ja kan jobba med uppgifterna nä L somnat. Sen ska då ja sova. Hur har eran dag varit?

Av Erika Svensson - 12 februari 2013 09:54

Så då har man fått sina arbetstider för VFU vecka 8. Ska jobba mån-ons 8-16 :) så himla glad. Idag ska vibåka och titta på en växasäng som vi hittat här där vi bor. Håll tummarna för att den e fin.

Ovido - Quiz & Flashcards