Alla inlägg under februari 2013

Av Erika Svensson - 28 februari 2013 23:09

Har försökt att hinna med att blogga men det har inte funnits speciellt mycket tid nu när det ska lämnas in en uppsats som är viktig. Plus att jag inte mår speciellt bra. Har mycket och ofta ont. Riktigt längtar tills operationen. Nu blir det sömn.

Av Erika Svensson - 26 februari 2013 22:15

Ögonen går i kors på mig men det är ett måste. Har varit hemma 1 dag från sjulhuset men lik förbannat kan jag inte hålla mig borta från plugget. Pallar inte med att sabba det försprång jag kämpat för att bygga upp. KÄMPA SVENSSON! ! KÄMPA!

Av Erika Svensson - 26 februari 2013 16:39

Då var vi på't igen. Fattat bara inte hur jag ska kunna hålla mig till max 3 sidor. Suck, suck och suck igen. L har inte sovit någon middag alls så han får somna lite tidigare. Han är på toppen humör men jag måste skriva och sortera de viktiga i uppsatsen. Och så var det ju det där med tvätten och disken också. Ta det lugnt sa läkaren men det vet jag inte vad det är för något just nu. Kan ta det lugnt på lördag.

Av Erika Svensson - 26 februari 2013 07:35

Känner mig inte dirket på hugget idag :( L ska tiöö dagis en sväng så jag ändå kan få försöka göra lite läxor. Ha ju seminarium imorgon så jag måste orka. Har haft en jobbig natt. Svårt att sova och mycket ont och som toppen på moset har magen rasat av alla tabletter. Men sitter hellre på dass än att ha så här ont. Smärtstillande is my love right now! Hur annars hade jag klarat dagarn. Jag måste ju vara studerande, fru och mamma. Här har vi inte tid att vara sjuka. Vad ska ni göra idag?

Av Erika Svensson - 25 februari 2013 20:55

Föredrar att ligga i min egna säng framför sjukhussängen varje gånf.

Av Erika Svensson - 25 februari 2013 16:56

Får komma hem. Operatinstid om 6-8 veckor. Suck....

Av Erika Svensson - 25 februari 2013 10:50

Ja de har ju varit lite tyst. Ligger nämligen på sjukhus med gallsten men förväntas få åka hem idag. Mer info kommer sen.

Av Erika Svensson - 23 februari 2013 21:51

Känner hur ett migrän anfall vill bryta ut igen och så var det just det där med mina förbannade leder. Tur de jävlas med mig på en helg och inte mitt i veckan så där. Är bara lederna i ryggen nu som tur är. Det är gånger som nu som jah dock hade behövt en laptop. Måste skriva en hemtemta och öite inlämningar men är svårt att sitta längre stunder. Jaja tur det finns medicin. God natt!

Skapa flashcards