Alla inlägg under januari 2013

Av Erika Svensson - 12 januari 2013 21:35

Då skulle man ha en myskväll med en film men är ju fan inga bra p tv. Trötta och slitna men mys har vi ändå. Blir ev en sväng till badhuset imorgon. Var ett bra tag seda nu men vi får se hur vi känner oss till morgonen. Nej nu ska ja ta mig tusan poppa lite popcorn och krypa ner undet en filt soffan :)

Av Erika Svensson - 12 januari 2013 09:44

Ja det är en dag som många andra daga. Seg!! L har sovit skit inatt. Varit mycket vaken, orolig och ropat aj. Upplever det extremt svårt när han inte kan tala om vart det gör ont. Han är otröstlig och det gör ont i hela mig. Ska se om man fått sovit lite sen när han somer middag. Eller så drar jag till gymmet. Beror på hur trött jag är sen.

Av Erika Svensson - 11 januari 2013 19:46

Ja äntligen sitter man här med sin nya telefon. Blev en samsung galaxy s2 och än så länge är jag mer än nöjd. Snabb, snygg, smidigoch förvånadsvärd lätt (både att hantera och i vikt). Ikväll blir det mys framför gladiatorerna med T och L. Har min "svullar dag" idag. Har ju dragit igång med träningen och maten nu så då blir det mer allvar nu. Vill ju inte känna mig som en soffpotatis längre. Körde mage, armar och bem igår. Cross trainern och hantlar fick det bli. Love cross trainern. Helt underbar, har träningsvärk på de ställen jag vill fokusera på idag så den blir den mycket tid på ;) men idag skiter vi i sådant å poppar oss lite popcorn.

Av Erika Svensson - 10 januari 2013 09:11

Ligger fortfarande kvar i sängen :) är ledig hela dagen :) blir en massa kvalitetstid med L men så har man en massa måsten också.... Städa, tvätta, diska... Måste jag? Senare idag blir det till gymmet med kompisarna A och L. Vi har ju gjort vårt nyårslöfte. Sluta röka och börja träna. Ja det förstnämnda går bra :) 3 dagar utan nu :) å det andra får vi väl se i dag hur det går :)

Av Erika Svensson - 9 januari 2013 21:50

Ja det är väl vad jag har gjort min stop. Gjorde 13 timmar idag sp nu ska det allt bli för jäkla gott att sova eftersom L sov skit dåligt natten till idag. Vad har ni haft för er?

Av Erika Svensson - 6 januari 2013 13:49

Ja det är en av de sämsta dagarna på länge. Dubbla handledsskydd och maxad medicindos. Livet är roligt nästan hela tiden.

Av Erika Svensson - 6 januari 2013 01:00

Vet jag varit dålig på att blogga men året har inte direkt börjat bra. Har en sjukdom som gör att mina leder hela tiden blir inflammerade. Har varit bra ett bra tag men efter nyår har det bara gått utför. Medicinen tar inte skiten och mina händer och fingrar svullnar så mycket att jag knappt kan knyta upp ett snöre. Än mindre plocka upp L lika ofta. Är väl dum som bär på honom när han vill men har ju jobbat mycket nu och det börjar märkas på honom att jag varit bort mycket. Efter allt extra gos, gull och lek är det inte bara händer och fingrar som lägger av utan även ryggen och knäna. Tur att jag är ledig på tisdag för då får det bli ett besök hos farbror sjukgymnast igen.

Skapa flashcards