Alla inlägg under januari 2013

700

Av Erika Svensson - 31 januari 2013 07:46

Roligt att så många går in och läser bloggen. Passerade 700 igår :) ska strax bege mig iväg till skolan men först i på ica å hämta aloe vera grejerna som kommit.

700

Av Erika Svensson - 31 januari 2013 07:46

Roligt att så många går in och läser bloggen. Passerade 700 igår :) ska strax bege mig iväg till skolan men först i på ica å hämta aloe vera grejerna som kommit.

Av Erika Svensson - 30 januari 2013 21:18

Ja de e typ halv storm ute. Åkte direkt till mamma efter skolan och har varit där fram tills för en timme sedan. Säger bara trött. L sover och jag ligger i soffan. Vill sova men kan inte för det blåser ju jävul ute. Suck.....

Av Erika Svensson - 29 januari 2013 21:05

Föt första gången sedan jag kom hem ca 13.15 så släpper jag mina böcker och sjunker ner i soffan. Skrivit första utdraget till redovisningen på fredag och är bara finslipet kvar å det tar vi imorgon. Tack gode gud för svärfar som har tagit L idag och tar honom i natt så jag kunde få plugga i lugn och ro och nu slappna av. GOTT!!

Av Erika Svensson - 28 januari 2013 18:38

Hela huvudet är rörigt just nu. Suttit med läxorna länge och alla ord surrar omkring just nu. Tog en städ/tvättpaus för att rensa hjärnan men den gick på högvarv ändå. Suck. Får väl ringa mamma och tjöta lite så släpper det nog :)

Av Erika Svensson - 27 januari 2013 11:48

Är ingen bra kombination. Trött, huvudvärk och en massa svåra komplicerade ord. Suck men hade skitkul igår och plugget är också kul men inte idag. Idag är det ett måste.

ahh

Av Erika Svensson - 25 januari 2013 22:43

Äntligen helg och 1,5 högskolepoäng rikare. Gick upp 5. Skola mellsn 9-16.30 och jobb mellan 18-22.30 kan ju sammanfatta kvällen med fyra ord. Trött, förkyld men glad!

Av Erika Svensson - 24 januari 2013 07:08

Ja enligt min klocka skulle vi gått upp nu men L tyckte att vi skulle gå upp när T åkte till jobbet kl 5. Det känns som att det kommer bli en låååång dag. Slutar ju 16 i thn. Svinkallt ute är det också... Blev dubbla tjocka leggins, tjocktröja, vinterjacka, halsbuk, mössa och vantar... Och vinter kängerna. Är ju -22 ute så det lär behövas.
Är en liten bit att gå till skolan från bilen. Just nu har vi bänkat oss under en filt i soffan framför Dora och äter frukost. Mysfaktorn är hög!

Skapa flashcards