Alla inlägg under december 2012

Av Erika Svensson - 22 december 2012 21:17

Gud vad mysigt det är nu när hela huset luktar glögg :) granen blev hur fin som helst och för första gången på länge känner jag mig lugn :) nu kan julen komma :)

Av Erika Svensson - 22 december 2012 13:23

Ja här hemma är julmyset i full gång :) griljerat skinkan och satt upp alla tomtar. Snart sp ska granen upp och kläs :) senare i dag kommer 2 vänner till mig A och L och vi ska baka pepparkakor och sätta nejlikor i apelsiner :) julmusiken strömmar ur högtalarna, L sitter som klistrad framför Lady och Luffsen på Tvn, T trallat med i musiken och ute snöar det :) Gud vad jag älskar julen :)

Av Erika Svensson - 22 december 2012 00:13

Det var det där med att somna också........

Av Erika Svensson - 20 december 2012 23:07

Ja fick mina lönespecifikationer idag och vi kan väl säga att hårt jobb lönar sig :) har hunnit med rätt mycket idag men långt ifrån allt jag borde hunnit. Gjort knäck och 2 st Janssons och sen lade jag in sill :) har städat köket och fixat fint i Ls rum. Nu ska man få i sig kvällsmat å sen hoppa i säng för imorgon, dum som man är, blir det en sväng till stan för T behövde tydligen något å jag behöver handla den sista julmaten. :)

Av Erika Svensson - 17 december 2012 05:50

Jaha! Det här suger ju! På väg till jobbet när jag känner hur bilen helt plötsligt börjar dra extremt åt ena hållet. Jo visst! Självklart! Helvetes jävla punktering!!!! Fick ringa å väcka hon som egentligen börjar 7 då jag skulle varit den som öppna idag :( å reservdäcket låg ju hemma (mindre smart) så nu e T på väg hit med däck så jag kan ta mig till jobbet. Snacka om värdelös start på dagen!!!!!

Av Erika Svensson - 16 december 2012 21:58

Ja äntligen sover L i sitt eget rum igen :) och när L somnat plockade T fram glassen och två skedar :) så vi passar på att ha lite fru och man mys framför Filip och Fredrik med världens godaste glass :) melondrömm heter den och jag säger bara mmmmmmmm!!!! Imorgon blir det att öppna skolan så jag börjar 05.55 Mumma det. Haha så det blir ett relativt kort inlägg ikväll. God natt mina vänner!

Av Erika Svensson - 16 december 2012 14:32

Fick bli en extrem snabb sväng till stan idag med. Hade ju totalt glömt bort i all stress att svärmor fyller imorgon. Fick i alla fall ordnat det och samtidigt köpt en ny resesäng till L. Är bra att ha då den som står hos Ts föräldrar är utsatt för hundhår. Å de e inte så bra att få hem då jag egentligen inte tål hundar. En hund går bra men är det två eller fler blir jag bomtät. Är även bra nu bör Ls rum äntligen är klart å han ska böja sova där igen. Går det inte bra behöver vi ju inte flytta sängen mellan rummen utan fälla upp resesängen då. Nu blir det hem och fortsätta att städa. Blir ju lite hela tiden för man har ju aldrig tid att ta allt på samma gång :(

Av Erika Svensson - 14 december 2012 23:30

Ja man känner sig som rubriken. Åkt på en dunder förkylning å eftersom man inte har mycket tid över till vila så blir man ju bara tröttare å tröttare. Men snart kommer lite välbehövlig vila :) blir ev en sväng till stan i morgon :) behöver lite grejer till mig för en gångs skull :D

Ovido - Quiz & Flashcards