Alla inlägg under december 2012

Av Erika Svensson - 31 december 2012 16:52

Av Erika Svensson - 31 december 2012 09:43

Ja då var den sista dagen av 2012 idag då. Ska handla lite och slänga i lite färg i håret. Ikväll ska vi till några vänner och äta middag. Ska bli super mysigt förutom att jag inte har en aning om vad jag ska ha på mig... Vilket i-lands problem. Jaja men först frukost :)

Av Erika Svensson - 29 december 2012 18:59

Har varit en lång och mysig dag i Mullsjö. Vi började med att bli bjudna på skinmacka och sedan satt vi och pratade i några tinmar innan vi blev bjudna på en härlig måltid. Sen busade vi med L och pratade ännu mer. Var ju ett tag sedan man sågs. Har varit hur mysigt som helst men måste erkänna att det är väldigt skönt att få komma hem :)

Av Erika Svensson - 28 december 2012 23:14

Ja det har varit som rubriken en seg dag. Städat och plockat lite här hemma. Halvsovit i soffan en stund, fikat med mamma och bonus pappa och busat med L. Sen blev det ett jobbpass på fritidsgården och nu ligger man här i sin varma goa säng. Hoppas att snön och regnet som väntas komma håller sig borta. Ska nämligen åka och häls på släkten imorgon :) Var länge sedan jag var i Mullsjö sist. Längtar som bara den :) nej nu blir det till att sova annars kommer jag aldrig orka morgondagen.

Av Erika Svensson - 27 december 2012 11:04

Ja då var det en ny dag :) ska alldeles strax gå och göra mig i ordning och sen bär det av mot mellandagarean :)

Av Erika Svensson - 26 december 2012 20:53

Igår blev det en liten vända på Harrys :) skit kul igår, mindre kul idag :/ hade en mysig dag hos Ts syster. Alla hans syskon och deras barn och en del barnbarn var där. God mat och många skratt :) men nu blir det mys med T framför en bra film. Får passa på nu innan det är dags för jobb igen.

Av Erika Svensson - 25 december 2012 11:05

Ja julafton var hur mysig som helst och precis vad jag väntat mig. T fick mig att bli överlycklig. Fick 500:- presentkort på den affär jag älskar och en jättestor Rolf Lidberg tomtefar i gungstol. Av mamma och bonus pappa fick jag den ungsgrytan jag önskat mig i fler år, en plattång och filmen Askungen :) älskar Disney filmer :) min underbara goa son hade sprungit runt i en affär och hämtat en nalle till T och sa ha mamma, så jag fick en mysig liten nalle av honom :) han va lite rädd för tomten men när tomten visade att han hade paket i säcken blev de bästa kompisar :) L fick en massa leksaker och lite kläder och T fick en morgonrock, nya skor, en film och lite annat myspys som han ville ha :) hur var eran julafton?

Av Erika Svensson - 23 december 2012 13:19

Ja då var det bara en dag kvar. Som jag längtat efter julen. Mamma och bonus pappa kommer hem till oss för att fira jul så det blir rätt lugnt :) och mysigt :) :) har precis gjor en sista vända i stan. Inga julklappar inköpta från vår sida utan bara åt andra. Är skickebud idag. Ikväll blir den julklappsbyte med mina och Ts bästa vänner/ Ls gudföräldrar. Ska bli så himla mysigt :)

Skapa flashcards