Alla inlägg den 25 november 2012

Av Erika Svensson - 25 november 2012 17:18

Börjar en ny veck med nya bekymmer. Nu är i alla fall ljusstakarna framme och julgardinerna uppe. Tomtar å julgran kommer vid lucia. Sitter i bilen på väg till vännerna C och K för lite fikamys :)

Av Erika Svensson - 25 november 2012 10:23

Ja lördagen blev väl inte riktigt som man tänkt den utan snäppet trevligare. Först kom en barndomsvän till T hit med sin familj och fikade. Sedan kom super duper polarna A och L hit å så gick vi en promenad. Sedan blev det jobb och idag fick jag sovmorgon :) det jobbigaste med idag är att kotorna i min rygg inte roligt ligger som dom ska så ryggen gör svin ont å idag ska det sättas upp gardiner. Advetsljusstakarna ska också fram. Ja jag vet att jag är en vecka tidig med jag jobbar mån-lör nästa vecka och jag vill att allt ska vara klart på första advent. Nej nu blir det en dusch å sen sätta lite fart.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards